У два роки маленька людина прагне самостійності. Це проявляється в бажанні все робити самому.
З двох років діти досить зрозуміло можуть висловити свої почуття і бажання. Але в цьому віці вони ще не можуть контролювати свої емоції. І тому, одночасно з самостійністю, у діток може з’явитися протест проти втручання з боку дорослого.
Малюк часто змінює свою думку. Чоловічок росте, продовжує свою дослідницьку діяльність і пробує світ на смак, на колір, на запах.
Завдання курсу:
- розвиток мови (збагачення словника, прослуховування невеликих оповідань без наочного супроводу, інсценізації та міні-вистави);
- розвиток мислення (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, класифікація, причинно-наслідкові зв’язки і т.д.);
- розвиток уваги, сприйняття і пам’яті;
- поглиблення знань про навколишній світ;
- розвиток цілеспрямованої рухової активності і формування вміння рухатися під музику;
- формування творчих здібностей;
- навчання основ етикету;
- формування математичних уявлень (підбір і класифікація предметів за кольором, формою і величиною, знайомство з геометричними фігурами, рахунок до 10, просторове орієнтування);
- розвиток дрібної моторики руки.